yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Wednesday, February 15, 2012

result...result...result...

assalamualaikum...ape khabar semua..kabar sihat la hendaknya yer......awk kat sini sihat je....heheheh....wahhhhh entry kali ni betol2 berani mati kan...ehmmm tanggal 15 Februari 2012 tepat pukul 12.00am maka terumumlah keputusan exam semester 5.....perasaan??? sgt2 gabra okey....siyes gabra giler... dr petang sementara nk tunggu 12am 15feb tu..Ya ALLAH....tuhan saja yg tahu berapa libang libunya aku ni.....mcm2 pikir.....tak dapat dijangka mcm mana keputusan nanti bila tgk..turun ke naik ke...tak pasti....

saat menunggu detik pukul 12 am tu sudah pastinya tak senang duduk...buat tesis pon ntah ape je yg aku mengarut dalam tu....huhuh.....mcm-macam aku wat tp aku rasa 1 pon xda faedahnya..... lg berapa minit je lagi nk pukul 12am.....hati xdapat nak dikatakan lagi......okeyyyyyy.....jeng..jeng...jeng..... aku check guna mesej dulu...tp lambat dpt keputusan maybe sibuk kot....aku memang takot sgt2 rasa..... maiza dah tido....nadia layan movie.....ehmmmmmm bila je buka SMPWEB....tekan button 'semakan keputusan peperiksaan'...ya ALLAH lambat giler kuar....pastu terpandang result......YA ALLAH....menitis air mata kegembiraan ni.....sangat2 terharu tak terkata...nadia dah sorak dalam bilik tgk result aku....aku tgk dia sorak kat aku pon aku dah sedih...terima kasih sgt2 YA ALLAH....mak abah....ni je yg mampu orang bg kat mak abah....insyaALLAH nanti orang bagi lagi baik yer mak abah.....berapa result aku??? ehmmmm alhamdulillah....rezeki ALLAH....tu je yg mampu aku katakan sehingga menitis air mata kegembiraan selama ni...berkat usaha selama ni....seboleh-bolehnya next sem nak lagi mcm ni yer...hehhehe

pepagi tu tepon mak bgtau result....ya ALLAH suara kegembiraan terserlah di corong2 telefon...terima kasih mak atas ucapan tahniah...hadiah kat org??? orang nk KERETA SAGA FL tau...tau...tau.....hehhehe,.....bila la kan nk merasa kerete tu mak.....wahhh demand...insyaALLAH nanti dapat la tu kan...hehehhe....

ape2 pon ALHAMDULILLAH bersyukur ke hadrat Ilahi dgn rezeki yg diberikan ni......bersyukur kerana ALLAH yg mengetahui betapa seksanya aku ketika berperang dgn exam dahulu...akhirnya peperangan itu berakhir dgn kemenangan...ALHAMDULILLAH...semua ni utk MAK, ABAH, KAK n ABG aku....

No comments: