yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Friday, April 20, 2012

tempahan nama ANDA

assalamualaikum.....lama kan tak update blog ni.... saya mahu jadi usahawan...hahah tetibe je kan nk jadi usahawan...haha....bukan la..sesaja tempa nama jadi artis sikit...hehhe..sebenarnya saya nak buat promosi untuk tempahan nama anda dalam tulisan khat....ianya sangat-sangat murah..berbanding dengan kat luar sana RM10 untuk 1 nama tapi saya hanya mengambil upah RM5 sahaja...pergilah mana-mana tempat sudah pastinya harga yang mereka ambil adalah RM10 ataupun RM15...namun nama yang ditulis hanyalah ditulis atas kertas DOUBLE A sahaja bukannya kertas tebal seperti mana yang digunakan pada harga RM10 or RM15 tersebut. berbaloikan dengan harga RM5 tersebut.heheh...tak pon kalau nk di liminated kan terus harga boleh runding-runding..untuk tempahan bolehlah komen di blog saya ni dengan nama anda juga disertakan dengan ejaan jawi..seperti ejaan macam ni...( alif, zai, wau, alif,= azwa) bagi yang jauh, pos biasa akan dihantar dengan menggunakan stem RM1. tambah la charge postage tu yer...RM1 je untuk di pos menggunakan setem biasa..


saya sertakan beberapa gambar untuk tatapan korang:


















No comments: