yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Monday, January 3, 2011

::cinta n masalah...perlu ke??::

ehmm dh lama x update blog aku ni...tp kali ni nk cite kisah cinta aku lak...hhehe.. nape baru2 ni pas jumpe thun baru 2011 ni...aku gaduh...tp gaduh pas dia balik...dia mempersoalkan yg mendtangkan kemarahan aku...mcm xpenah percaya aku..lau btol aku ade byk skandal dah lama aku mainkan dia...tp mslhnya xder sorg pon skandal...setia gitu...hak5...

aku geram aku xlyan dia lgsung...terlalu geram...smpai aku xsedap ati xde dia lam idup aku...org tua kata rindu la tu...heheh...ye kot rindu la kot ni...tu sal pikir dia je kot...susah gak bercinta ni...tp ego punya sal biar je masing2 xnak mengalah...ehmm akhirnya aku xdpt thn dgn mslh ni aku ubat dgn tangisan...huk4...xsgka cinta ku ini smpai bgini...ego aku tinggi sgt rasa...tp krn geram aku biarkan...

1 ari aku dan dia pasti ok..aku yakin...huk4

No comments: