yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Monday, July 25, 2011

reunion SMKRS n SMKDI

fuhhhhhh slreeekkkkkk fuhhh fuhhh...byk tol habuk ni.....lain kali la buang binatang yg dah wat kemah kat blog aku ni sbb lama x update....heheh...amacam korg sume sihat ke x??? aku sihat je..tp disebabkan byk durian yg dimakan hah badan pon jadi panas la...hehe

sebenarnya dah lama entry ni nk aku tulis..tp disebbkan kerajinan melanda utk aku menaip baru skrg dpt aku menaipnya...hahha...pada 10 julai 2011 ari tu pukul 9.30 pagi diadakan reunion diantara SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN RAJA SHAHRIMAN (time form 6) n SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO IDRIS (form 1-5)...walaupun sambutan kurang memuaskan tp alhamdulillah hampir 15 org gak yg dtg...huhu..nk wat cam ne..reunion secara mengejut..tp fun je....saje wat gabungan 2 buah sekolah ni sbb ingat lg ramai tp tekaan meleset....sbb ramai ade hal...ape2 pon janji sume hepi2 je...hehhe..best sgt2...sbb dpt borak n kenakan kwn2...hehhe..moh kite tinjau gmbar...

ni antara yg dtg...dr kiri faizan,mazlan,fiza,aku,ika,tim,zatie n harith...

 mule2 sampai....tgk ade budak tu gayut....
 diantara makanan yg ade...xhabis kot..byk sgt..heheh
 hanya kami 5 org perempuan

 dari kiri zulhusni,zharif,bahatan,fiza,ika,tim,zatie n aku...

 epynya korg.....
 ape yg digelak pon idak ler teman tahu...heheh






 mcm cikgu matematik x aku....hehhe
 dr kiri amer, faizan n mazlan










p/s: nanti wat ag ek kengkwan..wat ag ramai lg...ni x ramai sgt pon....t wat reramai baru r hepening...kutip sorg RM10 ke kite wat mjlis reunion....ok x???

2 comments:

Halusinasi said...

laaa, dyana kat taiping masa 10 julai tu...

jeles tgk korg~

azwaazliza said...

diyana:alaaa rugi time tu....xramai sgt pon..tp enjoy gak la...hehe