yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Sunday, August 7, 2011

penipu!! penipu!! penipu!!

ape feel korg bila kena tipu??ape suke?? hahah..org giler je yg suke lau dia kena tipu kan....kalo org normal bila kena tipu pastinya temprature automatik terus naik mendadak punya kan....hahha..sape stuju ngn saya angkat tgn....oppppsss x nmpak la korg angkat tgn..hehhe...xpon mesti berasap telingan kanan n kiri punya kan...xpon barang2 bis kena lempar ke...tumbuk2 bantal ke...nangis2 ke...hahha....ape2 je la reaksi korg bila kena tipo...

TAPI.........

bagi aku...bila aku kena tipu aku rasa berang,marah,nk bunuh2 je org yg menipu tu (kalolah hukuman membunuh org cume byr rm20 je kan)..hehehehe..pandai2 je wat undang2 sendiri...maafkan?? mmg leh maafkan..tp amek masa yg lama sikit r...biar keadaan reda sikit..bak hujan gerimis...xpon nangis sepuas hati lu ke smpai ujan rintik2...hehhe....

benci org yg suke MENIPU...menyakitkan hati je...kalo x terkantoi mesti lg byk menipukan...aku pulak bodoh senang2 je ditipu...tp bila dah tawu ni...berhati2 dgn manusia penipu...hehhe...kata2nya kena uji dulu la ni...amek pembaris sukat ke...hehhe....so kite dah tawu org tu suka nipu kite kena lah jaga2 n berhati2 dijalan raya...hahaha

so conclusinya.....berwaspadalah pada sesiapa pon supaya tidak ditipu kaw2 punya....hidup2 plak tu kena tipu...hehhe...kalo mati cam ne nk tipu kan...hehe..ape la aku ni.....azwaaaaa kuat semangat k...jgn kena tipu lg yer....kalo kena tipu lg kasi boom atau bunuh je org tu...hehhehe...

tq yer sbb sudi bace...bagi markah la sikit kat korg yg bace entry ni...hehehhe...10mark dah la...xleh byk2...berhati2 ngn si PENIPU

No comments: