yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Tuesday, November 1, 2011

1.11.11


waduhhhh waduhhhhh.....cantik bangat sih tarikh ni......teruja teman nengoknya....aje nye yer....sume nombor 1 je kan....seribu tahun sekali..yeke...ntah la..matematik lemah aku ni...(ngaku secara jujur)..hahha..sbb asal tgk nombor je terus trauma...hahhah
sesapa yg berkahwin pd hari ni aku ucapkan slmt pgntin baru,sape yg smbut besday ari ni aku ucapkan selamat hari jadi, sape yg smbut anniversary juga aku ucapkan....wahhhh sape nk ucapkan kat aku kalo mcm ni....bestnya kalo dpt kawen tarikh ni...oppssss terlebih sudah..tp xsempat dah la...dah terlepas dah pon...ape2 pon tunggu 4 5 thn lg...tarikh cntik gak aku kawen...hehheh...hahhh sape nk booking kawen thn depan booking tarikh awal2 xder la tertindih...
ehh yg aku sibuk sal kawen ni apsal..kemaruk sgt ni nk kawen..hahah...xder r...lmbt lg..calon xder..opsss...bulan ni bulan yg sgt cntik sume tarikhnya..xcaya korg tgk la kalender...kan..kan...kan...tp jgn lupe..aku nk MENTION awal2...besday aku 17.11.11 ni....JGN LUPA okey....haha...xdpt hadiah pon..mkn2 pon okey gak..jnji kenyang....hehe...wah demand.......ehhhmmmm xtahu la dpt ape...huhu...tunggu je la kan....

No comments: