yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, November 24, 2011

:: waaa kena bebbbbb::

assalamualaikum dan slmt sjhtera semua...wahhh mcm lam kelas lak bagi salam...heheheh....sebenarnya entry ni dah lama dah tp cume x terpost2 lagi..sbbnya malas+internet mcm siput n mcm2 lg la faktornya...hehhehe

pd 17 nov 2011 yg lepas...merupakan..merupakan besday aku yg ke 22..wahhhhhhh mudenya aku kan....terasa mcm budak2 tgh main pondok2 je lagi....hehhe..tp aku harus menerima kenyataan itu...ape???kawen????heheh...tunggu la bila ade seru nk kawen nanti..lom sampai seru nk kawen lg...heheh...calon????hahahha.....ntah....tak ade kot...oppppsss...

ok...pepagi 17 nov tu aku pegi ke kajang sbb nk cari beg mau pegi wat fieldwork kat genting 19nov tu...lepas saje beli beg...baru je menjejakkan kaki dlm metro..tetibe handset maiza berbunyi....sapa call dia???rupanya zarina my classmate call katanya DR. RAHILAH mau jumpe ngn aku...aduhhhh lom sempat nk window shopping lg dah ade emegency call...aku tya zarina "DR. nk jumpe aku nape wei" " mana aku tau  nape DR. nk jumpe ko...sebolehnya as soon as posible"...wahhhhh dengan serta merta aku terus pulang ke UKM...haha..laju gak la aku bawa moto sbb takot apela sbb DR nk jumpe aku...tkot kena marah je...takot pasal tesis aku....spai di pusat sejarah zarina suh duk dulu n tunggu DR ade tetamu lam bilik...agak lam 10 minit zarina gtau DR suh masuk bilik....baru melangkah di pintu tibe2 "slmt hari jadi...slmt hari jadi...slmt ari jadi azwa...slmt ari jadi..." wahhhh terharu giler terasa nk nangis pon ade kot...rupe2nya ni rancangan dorang...awal2 lg dah kena ngn DR, zarina, maiza, nadia, pejoi, hafez n syafiq n ejan....huaaaaaa....tq sgt2 kat korang.,....tercapai juga aku nk celebrate besday kat sini....tq DR belikan kek kat sy..n sume juga....syg korang sgt2...

mlm tu ade perlawanan bola ant mlysia ngn indonesia...aku dgn sukenya menengok bola walopon keje byk x siap lg...azra pon tumpang sekaki tgk bola..tetibe huda kata nk pinjam moto nk g amek kawan dia kat KTM..aku pon kasi la...n azra lak sbb mlm tu katanya nk jumpe ngn ex bf dia...dlm kul 12 tgh mlm azra ajak pegi jmpe ex dia kat foyer kolej...pelik gak nape tibe2 nk jumpe kan...tp xpenah terfikir lain pon..yg pikir kata nk teman dia tkot dia g sorang2...tu je...tetibe...pelik nape huda x tido lg ade kat foyer...syafiq lak duk bercangkung kat tepi kereta..siap tnya "korang wat ape kat sini"..........naaaahhhhhh amek kau...kena siram ngn air paip+tepung sume+air kolam ikan+kek lg...huaaaaa......terharu,lawak,nk tergelak...ahhh sume ade la.....xsangkat sume ni....rupanya dorang kenakan aku besday aku...hampeh....pndai dorang plan smpai aku x terpikir....2 kali hari ni aku kena kot.....sbb pikir dah mlm last xkan ade punya...selalunya mlm first yg kenakan orang..tp dorang terbalik....x tercapai dek fikiran.....thanks sgt2 kat ex-roomate azra...berjaya ko pakat ngn dorang kan....g jumpe ex yer...huaaa...huda..pandai yer g amek kawan kat KTM yer.....n sume2....maiza, zarina,nadia,syafiq,ejan,pejoi n hafez.....tq sgt2....aku xkan lupe semua ni...wahhh lenjun aku ngn air ngn tepung...huahuahuah
bukan aku sorang yg kena baling tepung...heheh
 tunjuk hidung...hahha
 ni la kek yg DR RAHILAH belikan kat aku..terharu rasa....sgt sedap kek ni
 kat bilik DR....time pagi dorang kenakan aku




 ni time malam tu....tgk penuh tepung smbil gelak2 sbb memang lawak rasanya....
 suke benor huda...hehhe




























p/s: syg korang sume sgt2.....ni besday yg bermakna bg aku.....akan aku ingat sume ni yg korang wat kat aku...aku janji aku diam2 je xnk kaco korang lg...hehehhe......thaankk semua ni tau...

4 comments:

Takatoo31 said...

rindunya membaling & kne baling tepung....

azwaazliza said...

heheh...tawu xpe.....ni la first time kena baling tepung....ngn air kolam ikan lg dorang curah...wahhhhh....kecian....heheh

ziraje said...

rindu saat niii...warrgghhh..:)
semoga persahabatan kite berkekalan azwa..:)

azwaazliza said...

aminn...semoga berkekalan selamanya