yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Friday, January 13, 2012

sony ericson Xperia mini pro

assalamualaikum semua....ape kabar korang...sihat?? macam yg tgh amek exam tu??ok x jawab exam...aku lg 2 paper je lg...19 januari ni baru habis....tp truly ade yg leh jawab ade yg xleh jawab...wah jujur bebenor kan..heheh..merendah diri itu lebih baik daripada meninggi diri..xbaik kan manusia yg riak itu...hehe..ok let the topic...

disaat kengkawan dan orang sekeliling mengidam-idamkan handset BLACKBERRY, IPHONE, IPAD or what ever la kan..yg ala2 smartfone gitu...tp memang smart pon....hehhe....yupp memang aku juga mahukan semua2 ni...tp tengok la macam mana kan...(wah wah wah......tgh duit tak da ni la nak survey handset la itu la ini lah....berangan je dulu kan)...hehheh....akhir-akhir sem ni aku berangan nak macam-macam..duitnya tak de juga...hahah...tak pe berangan tak pe asalkan tu jadikan sebagai impian kita suatu hari nanti kan...kan....kan.... blackberry memang smart.....iphone pon smart gak besar je skrinnya....ipad lak  function ala2 laptop tp besar sgt kan....tp sume2 tu aku minat...bile la nak dpt kan....

tetibe hati ini sudah terpaut padanya..iaitu SONY ERICSON XPERIA MINI PRO.....sgt2 cantek n hati sudah jatuh cinta dah...hehehe....ok function nya lebih kurang mcm blackberry, iphone sume tu....cume ade kekurang sikit la..xder la seperfect mereka..tp functionnya hampir sama je...kalo nk banding ngn blackberry tu cume tak de BBM je la...kalo iphone tu function dia lebih mendalam lagi2...tp ni bawah dari iphone la..tp bg aku function nya lebih kurang je kan...huhu....sbb dah aku minat yang ni....hahhah....handset ni dikuasai oleh ANDROID 2.3.....tp bg aku sudah memadainya la dengan kemampuan aku...kalo pakai blackberry tak mampu nak bayar line lagi sebab tak keje lagi....boleh pakai line tp korang bayarkan la ek...kikikiki....dulu penah pakai line tp org yg tolong byrkan..tp xlama pon pakai..hahha... 



okey ni la xperia mini pro yg aku minat tu...cantikkan...


sebenarnya ade lg satu yang aku minat.....SONY ERICSON TXT PRO.....yang ni biasa2 je macam fon yang aku guna skrg...sbbnya yg lain pon ade keypad tu n then touch screen je...itu je la.....function dia sama mcm fon biasa...ade wifi camtu la....mula-mula aku minat yang ni..sbbnya harga murah..sgt2 murah bagi aku la..tp bila menggodek-godek encik google tgk function dia aku xberminat sgt pula...tp bentuknya lebih kurang xperia pujaan hatikan....itulah penting mensurvey dahulu sebelum membeli kan...yer idak???tp ni cantik juga tp function dia je biasa...(berapa byk tapi la ekau ni)...hehhe...


ni la yg mula-mula aku minat tu....xder 3G pon...so cancel nk yg ni sbb function x menarik..




bagi pandangan korang ok tak handset XPERIA ni?? apa kelebihannya dan apa kekurangannya.... harganya not bad la...murah sikit dari blackberry....tp dua-dua cantik n function best...tp hati rasa nak yang ni...tp entah la bila dapat kan...heheh...nak XPERIA...hehe..adoiii berangan je lebih time duit tak de ni kan....

No comments: