yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Tuesday, November 2, 2010

akhir-akhir sem...

ni study org yg stress....

lama tol aku x update blog aku ni...sbbnya xde masa....huhuh...diari je yg aku tulis..blog jarang sekali...

ni nk cite sal hujung-hujung semester ni biase la budak2 sume kalot study...tmbah plak kat ukm ni xder study week..."libang libu" jadi sume student ukm....ehh korang tahu x ape libang libu tu....hehhe..libang libu tu bhs org perak...maksudnya xsenang hati....kome belajo la bhs perak yer....

hah smbung balik cite td....ade yg start exam 25 sept 2010...tp aku start 28 sept 2010...lambat sikit...tp punah giler jadual exam...berderet....aduhhh...giler2 buku r aku ni.... jadual exam pon leh jd masalah...ngn asgment ade lg 1 x siap sblm exam tu...tp skrg dah siap dah.....28 tu aki exam asia moden: china, india n jepun.....huhhh solan sguh mncabar....jepun aku just dpt 2 page je...sbb xsempat..aduyai...berserah je la....janji jawab.....1 nov paper pensejarahan dan kajian sumber...alhamdulillah aku dpt jawab dgn sebaiknya.....dan ari ni 2 nov paper pendidikan bersepadu....tepu gak aku ulangkaji ingat gmbar rajah..berkat usaha aku ingat gmbar rajah tu dapat aku jawab sebaik mungkin exam ari ni...lega sgt2....aku pon terus tepon mak aku yg aku dapat jawab.....


akhir2 sem ni gak sume x sabar nk balik...semestinya aku pon nk balik awai tp ape kan daya setiap sem paper aku mesti bis lambat punya....huhuh....xpe2 sabar yer azwa t kamu balik gak kan.....(pujuk diri sendiri)....

ehmm cam biase r korg pon tahukan 4nov ni deepavali...aku nk ucapkan la sape yg sambut deepavali tu yer...tp aku x balik cuti deepavali ni sbb nk cover study ngn paper berderet naik cuti lepas deepavali ni....so duk la kat ukm yg tercinta ni...

n last sekali aku nk coret,ape2 pon i hope this sem i will get dekan....InsyaAllah..i very Hopely....n to my friends gud luck uoollzzz....

No comments: