yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Friday, November 5, 2010

kurang sihat

xtau knp ngn ari ni...aku bgn pagi pon dah agak lewat lam kui 9 sbb aku tido balik pas subuh.....n sbb smlm tido kui 2.30 pg....hehhe....bangun2 kms bilik n basuh baju sume...aku study sikit...lega rasanya bile dah selesai wat keje...

tp permasalahan di sini kepala aku rasa sedikit pening...aku takot migrain akan serang je lau dah mule pening ni...pas makan tgh hari aku terus makan ubat sbb xnak terus mgrain t aku xleh study.....ya Allah...Dia sahaja yang tahu...sambil study aku terus tertido sampai ke petang...aku x sedar ape dah sbb aku mmg dah lena giler2 punya.....seolah-olah tido mati la katakan....huhu....mmg x sgka aku tertido sebegitu sekali..kalo pencuri masuk lam bilik aku pon mesti aku x sedar...seingat aku, time aku tido tu aku ade termimpi........

mimpi akan mak ngn abah aku....aku x ingat sepenuhnya sal mimpi aku tu..tp sgt2 sedih sampai aku rasa aku menangis dalam tido aku...MasyaAllah kuasa Allah bagi dekat umatnya dengan mimpi pun aku boleh manangis smpai meleleh air mata aku....Astafirullah....besarnya kuasa Allah....tp mimpi yang aku mimpi tu mmg sedih sgt2....aku hanya ingat 1 part je yang aku peluk abah aku sampai nangis teresak2 abah aku yang pujuk..mak aku dalam umah...org ramai ade je kat umah...entah xingat sangat citer yang terjadi...urrmmmm tp mimpi tu wat aku rindu sgt2 kat mak n abah dgn tibe2...ehmmm maybe aku rindukan dorg sgt2 tu sebab aku mimpi mcm tu...

Alhamdulillah lepas aku bgn dr tido yang terlalu pjg tu...aku sihat...mgrain aku pon dah hilang....leh fokus kan utk study mlm ni...InsyaAllah aku leh study sebaik2 nya mlam ni.....mau habiskan chapter yang x dibace lagi.....

daripada mimpi ni aku dah dapat bayangkan betapa aku rindukan mak ngn abah aku sgt2 smpai terbawa2 dalam mimpi aku....ermmmm ape2 pun aku kena study tol2 utk kegembiraan mereka juga nanti....InsyaAllah....

No comments: