yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Sunday, November 7, 2010



...terajin pulak...

ari ni awl2 dah bgn myg subuh dah pastu study ler....aishh rerajin bebenor la plak kan.....haha..maklum la selasa dah nk exam...kena ler rajinkan diri...atew ape yg study masuk la lam pale...tp maslah yg xleh aku lwn dah kui 9.30pg tu mesti aku ngntok punya..pa lg tido ler.....sbb mak kata ubat ngntok tido la kan...ape lagi teman tido smpai pukul 11.45pg...tu pon sbb tersedar tibe2 lau x xtaula pukul berapa bru aku terjaga....hehe

bangun2 tido je terus nk mkn..ape lg turun kafe la mkn...tp x cam selalu lau pas makan mesti aku tido lg punya....selamat la ari ni...pas mayang zohor sampai la masuk waktu asar aku study.perhhhh terbaek la aku ari ni...terajin teramat bak kata pepatah.... ape2 pun Alhamdulillah sbb Allah dah tunaikan permintaan aku nk study tol2..bg aku rajin study sikit jgn nk tido je memanjang..ape yg aku bace masuk lam fkiran aku....lg pun ni dah la note lam bhs inggeris satu bahasa yg boleh dikatakan aku fail gak la...byk maksud yg aku xfhm...hua....tp dgn bantuan google translate aku dpt gak fhm ape yg aku bace...."time kasih google translate"... jasamu tetap menjadi kenangan...hehhe..

sambil stdy smbil mentranslate..benci tol lau cam ni kan..xpe2..dugaan aku...ape2 pon aku akan wat yang terbaik r dalam idup aku.....ptg2 cam ni la masa aku luang dgn blog plak ngn fb aku...huaaaaa......pndai2 spend time ngn study....ape2 pon hope u all kat luar sane tu stdy la ek......akhir2 sem ni sume nk exam....sume stress....tp dugaan..nama pun student kan...aduh.....mcm penyedap ati je kan sbb aku sndiri pon kdg2 stress...hhehe...


No comments: