yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Tuesday, February 15, 2011

meeting or shooting...

ok ni pic gedik saya....hahha...

smlm 13 Feb 2011 g UM ngn nadia, huda n maiza.....dr KTM UKM kui 8.45 pagi camtula...smpai UM pukul 10.30pagi....bermula lah al kisah permulaan mesyuarat...bhs omputihnya meeting...hehe...ni sal prgram kerjasama UKM dan UM sal nk g DUSUN ECO PART, BENTONG,PAHANG...hehe...agak lama bermeeting dalam kui 12 bis la...

ni time tunggu kat KTM UKM

ni time selesai meeting


x disangka layanan terbaek diterima oleh mereka...dorg bawa g library n then merayau kat um tu...fuhhhh tibe2 panas lak cuaca...td elok je mendung..ape2 pon xpatah semangat aku ngn kwn2 lain nk explore um ni...al maklum la 1st time dtg...org kata jakun la sikit..hahhaha...tp truly enviroment die mmg cantek amat...smpaikan aku teruja utk tgkap gambar je..di mana ade camera di situlah ade aku...haha...sampaikan pemes sal aku sbb suka amek gmbar...hahah...


 ni dekat fakulti dorg...fakulti sastera dan sains sosial

 keayuan dengan buluh2...hehe..puteri n putera buluh betung


kat um pon ade nama wa gak..so kalo dorg panggil wa mesti dua2 terpandang...so senang WA UM n WA UKM....hahha...pemes gitu nama sama n dapat nama baru...hahah...best gak dpt knl ngn nama sama cam ckp ngn diri sendiri je bile nama sama...tp mmg best ngn dorang sume..


ni la orgnya yg bernama wa jugak..wa um n wa ukm


kat mana sampai je mesti dorg akan tanya wa utk tgkap gmbar...haha...giler gmbar aku sbb dah lama rasanya x giler bergambar cam ni..n maybe jua aku x segembira semlam smpai sume tempat aku nk bergambar...kalo x, aku xder la camtu..heheh...tp memang best sangat2...smpai x terkata bestnya...


rajinnya mencari buku...hehe

 model pekan buku...wowww
 kat um panggil dewan tunku canselor(DTC) kat ukm dewan canselor tun abdul razak(DECTAR)

 chantek amat....
 suka sgt2 pic ni....mmg cantek...credit to huda yer...




lps bis merayau kat um kitorg g mid valley ngn sume2 sekali ngn dak um gak....hehe...makan sama2 pastu merayau jap kat lam tu..xbeli ape pon coz just window shoping je yg mampu...thank to all especially um student n my friend nadia,maiza n huda....im so happy...dah lama rasanya x se happy mcm smlm...smpaikan berat badan aku dah turun sbb x happy cam semlam...syg korg sume2....


menunggu rapid KL dikota raya...mcm ahli korporat dorg ni nyembang

me n maiza...chantek

kat mid valley..me,maiza,huda n nadia


nanti kite sama2 g dusun eco park n dapat enjoy puas2 kat sana yer...walaupun asgment byk menunggu...xsabar rasanya nk pegi sana....


bersama tman seperjuangan bdk sjrah um & ukm..love u all....


aktiviti mengeluarkan duit dr ATM...hahaha..bajet...


p/s: suke sgt tgk sume pic ni..sbb very happy la...caya lah..hope sume berjalan ngn lancar sal program tu...thank jua pada dak UM yg layan ktorg walopon permintaan red carpet tidak dipenuhi hanya floor carpet je...hehe

No comments: