yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, June 23, 2011

jadi budak sekolah rendah jap

assalamualaikum sume2.....wah sume ceria je kan...ALhamdulillah..berkat doa sume hidup mestilah ceriakan....ari ni terasa best lak jd dak sekolah rendah...heheh...ehhh lama dah aku tinggalkan sekolah kebangsaan batu hampar tu....mau x lama..kire la...sekarang pon aku dah umur 22 tahun..mahu xlama....hehhehe...

sebenarnya kan...aku bukan pakai uniform sekolah rendah pon...hahahh....ari ni ade sukan tahunan kat sekolah rendah aku...so anak2 sedara aku ade kat sekolah tu...so aku g la tgk...sekali g teringat kenangan silam time darjah 1 smpai darjah 6 tu...heheh...teringat time aku masuk sukan kat sekolah lu....dr darjah 1-6 xpenah aku dapat umah hijau...asik umah merah,biru n kuning je...smpai la sekolah rendah xpenah dpt umah ijau...hahhaha....tu sbb hijau bukan pebret aku kot...hahahha...leh lak cam tu kan...tgk budak2 ni sukan seronok lak..tp acara x semeriah time aku lu la...tp layan je la....huhuhu

dah nk balik tu sempat la gak aku amek gambar bangunan sekolah aku yg lama...yg kelas aku guna time belajar lu...sbb skrg ni dah ade bangunan baru so bangunan yg lama x byk yg guna dah... ehmmm aku pon xtau nk coret ape dah ni..dah tepu pale sbb ngah pening pale ni...tp sbb pikir nk update blog aku gagahi jua...ape kata jom kita layan pic2 yg smpat aku amek...moh kite!!!!


ni tapak perhimpunan....pagi2 sinilah kami berkumpul..tp skrg budak2 x guna tapak ni dah...guna tpak baru lak kat bgunan baru...tu yg terbiar tu...
 ni la anak2 sedara aku 4 org ade lam barisan ni....heheh...umah ijau ngn umah biru...cari la...heheh

 ni anak sedara aku yg pra sekolah...yg kecik tu x sekolah ag...hehhe
 ni bangunan aku dr darjah dua sampai darjah 6....yg kelas bawah tu darjah 6..besttttt
 ni lak bangunan library...tp dah x guna dah..jd stor je...sbb ade bangunan baru kan...ade bangunan baru bangunan lama dibiarkan la...hehehhe
 ni kantin sekolah...hahah...tingat ag beli makanan beratur kat situ..pendek je..nampak muka je time beli makanna....hahah


No comments: