yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, December 15, 2011

aku rindu

dalam kesibukan berasigment tp aku dlm dilema....dilema rindukan mereka yg teramat sgt....sedar x sedar dah sebulan lebih aku x balik......si tanggang kah aku??huhuhu...wahhh sebulan lebih aku xbalik..last aku kat kg 12 november...n ari ni dah 15 december.....wahhhhh..lame giler rasanya...tp rasa berbaloi juga di hati bila xbalik sebulan tu byk keje dpt di siapkan....ari ni tgl lg 2 keje je lg yg perlu aku siapkan....INSYAALLAH boleh punya...pasti dan yakin pasti ALLAH tolong aku.....


biasalahkan bila x balik lama ni..sentimental akan berlaku...sedih..pilu...rindu...sume2 la....sgt2 perlukan mereka...sgt2 mahukan mereka....sgt2 sygkan mereka...SANGAT.....(jgn marah kalo tibe2 air mata menitis) mak pon lama x call....aku call ari tu dia x angkat....n dia pon x call balik...aku pon x call balik...(aku majok kot...hehehe)....
ok cover2...jgn sedih ok.....dah sebulan  xbalik tp aku dapat jumpe kakak aku kat PWTC ari tu...tp jumpe kakak x sama jumpe mak n abah kat kg....x sama rasa mcm mana balik kg....huhu...sedih3.....rindu kat semua2....tibe2 td anak sedara aku chat kat fb " makcik x balik kg ke?" wahhh sentap tibe2....sayu je rasa..si tanggang kah aku....sob3.....aku pon reply " makcik balik besok...dah lama sgt makcik x balik...rindu dah kat adik...rindu kat semua2 dah ni...adik balik kg gak ke nanti"....sedddddiiiihhhhhhh........ pastu tibe2 lg sorang anak sedara aku lak mesej kat fb "ahad ni makcik balik x??" huaaaaaaaaa lg terasa sayu...rupanya kerinduan mereka kat aku pon terserlah...huhu...aku pon reply " makcik balik sok faten..bgtau pah makcik balik sok..amek dekat beruas tau".....sebulan x bersua rasanya seperti bertahun lamanya....mcm mana keadaan mak abah kat sana kan...mcm mana semuanya yer....rindu..rindu..rindu..... xpe sok orang balik tau....xsabar nk balik...

 

No comments: