yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Monday, December 12, 2011

ombak rindu

dalam kesibukan asgment yg berlambak...sempat lg aku keluar jenjalan...ni bukan jenjalan biasa okey!!!ni memang jalan sakan giler...dari kul 11 pagi sehinggalah kul 7.30 pagi sok baru balik ukm semula...hahah....sakan x aku g jenjalan...hahhaha.... motif utama nk g zoo negara je sebenarnya...tp secara kebetulan singgah muzium negara jap sbb salah exit...huaaaaaaaa...terbukti perjalanan kitorang penuh dgn onak duri...hahah..sebab semuanya sgt 'pakar' dlm hal jln raya ni...hahhaha...dgn 'kepakaran' itulah kami redah je pegi mana2 pon...yg penting sampai jugak...hehe...best sgt jenjalan...xtido semalaman sbb jenjalan..hehhe...biasa la yg ikot cume geng2 kami je la...aku, huda, nadia n ejan....secara x sengaja dak UM sorang eddy mau ikot sekali...wahhh lagi meriah la dia ada...hahha... 

okey...dlm prncangan tu...tergerak ati nk tgk OMBAK RINDU....sbb cite ni tgh hangat kat pwgam...dah seminggu lebih dah kluar kat pawagam tp aku xdpt tgk pon lg..huhu..akhirnya mlm tu aku dpt tgk gak walopun mitnite....layan je la...tgk kat klcc lagi tu...demand tol kan...hehhehe...tp memang best cite tu..walopon entry aku ni dah lambat tp memang best giler la....sedih, pengorbanan, pengajaran, kekuatan, kesetian...ahhhh mcm2 la dr cite tu..haha...aku xbace pon novel tu sbb aku xtahu pon hebatnya novel tu...malangnya aku x ikot dunia novel ni kan...ahhaha..tp aku suka bace novel...tp kadang2 je la..hahha....kpd sape yg x tgk lg tu pegi la tgk...siyer best...x tipu......

2 comments:

Srikandi Utara said...

dasyat la kak azwa jalan smpai sehari semlm xtidoq... apa2 pon, best kan, Ombak Rindu!!! hensem banget aaron aziz...:)

azwaazliza said...

khuzy:hehehe..tau xpe....memang paling giler kali ni..xpenah kot x tido..tp jalan punya pasal sanggup....hehheh..tau xpe khuzy...meme best giler ombak rindu tu...terbaek la...suke sgt kat maya karin n aaron aziz..hehe