yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Wednesday, January 30, 2013

ku jua ade harga diri..ade perasaan...

Assalamualaikum...adehhhh awal2 lagi dah mule dgn entry marah2 ni... guano ni... bak kata org lepaskan lah semuanya pada ALLAH.. yer itu pon ku turut lakukan tp masih terasa geram..itulah hasutan syaitan kan... nauzubillah..
setiap manusia yg dilahirkan mempunyai harga diri yg tinggi bukan mudah utk dijual beli sesuka hati, dicaci, dihina, dimaki, dikutuk, diperli....kalau la mulut manusia ni boleh ditutup smpai xboleh bersuara langsung kan aman dunia...tp ni mulut org...itulah orang kata TERLAJAK PERAHU BOLEH UNDUR....kalau TERLAJAK KATA.... hah menyebabkan badan binasa, hati org lain kecewa, sakit geram dan macam2 lagi... kadang2 tu sebelum bercakap berfikir la dahulu apa yg nk diungkapkan yer.... adehhhh teremosi plak kan.... dan buat sesape yg terasa tu tolonglaaaaaaaaa jgn kacau ketenteraman jiwa aku lagi...plissssssss.... saya tak nak ada apa2 kaitan mengenai perkara berkaitan....dan tak mahu berkait dengan orang sekeliling yg berkaitan dengannya...aku TAK MAU, TAK NAK!!!!! sesungguhnya kewujudan si pengacau itu merimaskan, merenyamkan hidup aku ni....maaflahhh aku dah tak nak berkait dengan sape2 yg bersangkutan dengannya.... hati ini sungguh sakit sehingga org sekeliling itupon aku tak dapat menerimanya..maaflah... hati ku jua hati manusia yg masih belom sempurna seperti NABI... masa yg menentukan semua itu..dan PASTI apa yg aku noktahkan itu sehingga ke akhir hayatku akan ku tunaikan... ok jom beristifar plak tenangkan hati setelah melalut kat sini....

2 comments:

miSs Zie said...

hanya masa dan kesabaran ubat hati yang paling mujarab :)

azwaazliza said...

Wahh lama x join blog...dh aktif balik yerrr..hehe..aah hanya masa dan keadaan penentu..