yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Monday, January 28, 2013

Setia Hujung Nyawa



Assalamualaikum......wah3...sejak dua menjak ni kan....hahha.. ape dia yg korang pikirkan ek? tak de maknanya nak jiwang-jiwang okey... i'm single available...hehhe...
bukan ape..entry kali ni vouge sikit sebab akhir-akhir ni di Malaysia ni kecoh pasal Drama Setia Hujung Nyawa tu... aku pon tak ketinggalan dengan cerita tu...kebetulan je tengok cite tu akhirnya tersemat di hati dengan jenaka romantik dalam cerita tu.. kannnn..sape yg setuju dgn saya..sape yg tengok je mesti setuju dengan saya...hehhe... disebabkan terlalu taksub dengan cerita tu lantas aku pon berusaha sedaya upaya walopon penat merayau shopping sehingga kematu kaki aku ni.....aku berjaya mendapatkan novel cerita yang diadaptasikan melalui drama tersebut...
tanggal 28 januari 2013 aku pon tamat membace novel tersebut lalu terus terupdate entry ni...hehehhe.... ape??? komen?? mcm mana kesudahan cerita tu?? okey..satu2 la tanya tak larat saya nk jawab kalo banyak soalan sangat...hehe..wahhhh bajet hot je kau azwa oiii... ok let to see my comment about this..
komen yg pertama...wah3 mcm bersajak gitu..hehe... sedikit sebanyak cerita dalam buku dan TV ade kelainan dan persamaannya..permulaan cerita adalah sama tetapi bila sampai dikemuncak konflik rumah tangga mereka sedikit berbeza dalam TV dan novel tersebut.. dalam novel tidak terkisahnya mengenai kehadiran Iqram dalam kemelut hubungan Zain dan Ersalina...boleh dikatakan dalam novel lagi best la..namun dalam drama lebih kepada reality kerana dilakonkan berbanding dengan coretan..hehe...
ending cerita tu semestilah mereka bahagia setelah melalui pelbagai onak duri dalam mengharungi kehidupan berumah tangga...hehe...kalo korang nk tahu lebih2 beli la sendiri novel tu..berbaloi-baloi.... itu saje nk bagitau..sebab dengan jayanya saya telah berjaya menghabiskan bacaan tersebut..hehhe..thank pada yg sudi bace..

No comments: