yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Monday, February 25, 2013

Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M)


Assalamualaikum semua... knp menyepi je....kerana saya membawa diri seketika..hehhe...sbbnya saya balik kampung la...kalo balik kampung masa nk ngadap blog mmg xde la...busy ngn family je...
Knp sy balik kampung...kerana..kerana...saya balik sebab
...sebab...hahah... sebab BR1M la saya balik..semangat kan..tp Alhamdulillah rezeki Allah.. so balik kampung dan amek je la..org dh bg duit kan... biasa la nk pilihan raya ke 13 ni macam2 keistimewaan diberikan kpd rakyat...kite tengok lepas plihan raya nanti tertunai tak segala manifesto yg dorang janjikan..baikpun kerajaan atau pun pembangkang...wahhhhhh berpolitik plak entry kali ni... yg mane betul kite sokong yg mane x betul tu xpayah la sokong..kite sendiri boleh nilai yg mane baik yg mane buruk dlm satu2 hal tu kan..so korang pandai2 la nilai ek..sebab setiap undi yg kite buat nanti akan disoal di akhirat kelak siapa pemimpin yg kite undi..kikiki...ape??? Saya undi ape??? ini jawapan saya utk korg yg tanya..jap yer...jap.... "undi adalah rahsia"... hhehehe..itulah jawapan saya... 
Tapi utk BR1M ni thank utk krjaan kerana membantu org bujang mcm saya ni...kalo boleh bagi la lagi..hehhe..saya dah dpt br1m..korang dah dpt ke??? Hehhe.... semangat semata2 balik kampung nk amek br1m je...sebenarnya saya boleh guna alasan yg kukuh utk balik kampung jumpa mak abah..yeaaaaahhhh..... alasan yg kukuh utk dptkan kelulusan cuti..hehe..

No comments: