yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, February 21, 2013

berterus terang....

Assalamualaikum... korang semua sihat...thank pada yg dtg menjengok blog saya ni..kebelakangan ni ramai la plak yg berkunjung ke blog saya yer.....terima kasih la sebab berkunjung kerana menaikkan trafight saya dan berkunjung kerana bersebab...hehe.. ramai plak semenjak dua menjak ni...pelbagai keyword ade hah dorang guna...mcm entry saya yg sebelum ni... lawak dan ade makna tersirat disebalik itu...hehhe...
ape??? entry kali ni?? yer entry kali ni saya ingin menerangkan mengapa saya naik hangin minggu lepas time raya cina tu..hahahah..kecoh FB saya kan sbb sy naik angin...opppsss sorilah..terkadang hilang kewarasan diri ini utk menahan amarah yg tersangat2 sakit...pasal ape?? ehh ade yg tak tahu ke..tu maknenya sbbnya korang tak add saya..ataupun korang add saya x approve...hehe..maaf yer kalo saya tak kenal saya x approve skrg kcuali tgk mutual friend yg sy betol2 kenal..skrg pon misi me"remove"kan org yg mane tak kenal..
ok let to main story... sebab ape...sebab mulut orang yg macam longkang...hah sudahh....saya dah mula jadi jahat....ehh jahat seketika je...orang lain boleh berlakon saya pon nk berlakon jugak..hahha...suma kau nak azwa oii...nk belakon ko nak..nk itu ko nak..nak ini ko nak..haha...itu semua hanya la propa sahaja...adeeehhh ade yg marah sbb tak bagi tau kisah entry ni lagi ek...hahah..sorry la....ok jom tengok photo bawah ni..baru saya boleh ceritakan mengapa saya naik hangin pada 12 februari 2013 hari tu...haha..sorila yer kalo terkasar ari tu...smpai ade yg inbox bagai kata tetibe wawa naik hangin...haha..ok mari saya berterus terang...

hah lihat gambar kt atas tu...nampak?? gambar ni time saya darjah 6...majlis khatam Al-Quran kat Sek Agama Rakyat Riduaniah, Kg Padang Serai... arwah pak tam ade lagi time ni...AL-FATIHAH...muke saya?? kalo nmpak ade la..kalo xnampak kena lindung ngn dorang2 tu la...hahha..maklum la saya kan kecik je...hehhe...ok mari saya ceritakan dan terus terang sebenarnya...mengapa status fb saya marah2 aritu...sebabnya tetibe ade orang yg saya tak kenali komen yg boleh mendatangkan kemarahan....tengoklah dalam box merah yg saya buat tu....see?? terus terang saya katakan saya tak friend pon dengan dia...dan saya tak kenal pon sape...kenape perlu komen sebegitu rupa... indahnya gambar masa ni..tapi dicalari dengan komen sebegitu... masa lampau..masa kanak2 tidak akan sama pada masa akan datang...qada dan qadar ALLAH itu sudah tertulis dalam setiap orang sejak seseorang itu dijadikan lagi...so siapa awak utk pertikaikan semua itu...kadang2 kata itu bisa membuatkan saya jadi HULK...hahhaha...mau ka saya jadi HULK...hahha.....adeehhhhhh...bak kata kawan saya sorang ni...badan macam anaroxia ada hati nak jadi hulk...hahha....misi sekarang menaikkan berat badan supaya boleh jadi hulk...ehhh....ape?? saya minum ANLENE hari2 utk kuatkan tulang reput saya ni..penyakit2 yg saya ade ni..so kena makan benda berkhasiat je..vitamin?? ade jugak...ehhh topik mane plak ni...hahha...
hah itulah ceritanya mengapa saya marah2 aritu...yg pelik macam mana dia boleh komen ek?? kalo tak silap time ni belom buat privacy lagi kot...entahlah..dia guna ahli silap mata kot mcm mana boleh komen..tp kalo tak add memang xboleh komenkan kat pic orang tu...itu yg pelik sebenarnya..magic betul la....xpe la rezeki dia dpt komen benda yg memburukkan kat pic saya ni...terima kasih sangat2 tukang komen oii...jasamu totap den konang sampai rasa nak tendang-tendang je...aisshhh....
itulah secara terus terangnya saya nk menerangkan ini..haha..bahasa apakah ini ku gunakan...biarlah pada orang ini..semoga dia berbahagia di dunia di akhirat..sudah tercatat oleh malaikat di buku amalannya sama ada di kiri atau kanannya itu apa yg dilakukan.. dan juga saya tak pernah kacau awak lah knp perlu kacau komen sebegitu..ehmmmm....hahhh sudah...jgn marah2 yer azwa...biarlah luncai turun bersama labu-labunya,...hhehe...ok setakat itu je entry malam ni...jom tido..besok nk kerja la...tak sabar nk tunggu bulan 3..nak cutiiiiiiiiiii....ade urusan yg perlu dilakukan...
ok jom tido..bace doa tido dulu yer...

No comments: