yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Saturday, March 12, 2011

sy ngaku sy manja..

wowww statment xleh blah...berani mati ngaku....baek ngaku siap2 dr kena label ngn org kan...hik4...so sy ngaku sy manja....so sy x suka org marah sy, sy x suka benda yg wat sy marah n x puas ati n jgn wat sy touching...huaaaaa.....memang manja pon...sbbnya yg pertama...mcm jwb exam plak kan...org selalu ckp ank bongsu ni manja...sepuluh kali org ckp  mcm tu hah tu dah dikira doa kan...so dah org pakat doa2 kenyataannya akan lah terjadi..kan..kan.... aku mmg ank bongsu pon...aku mnja ngn mak abah aku ja...ngn org lain tgk keadaan cam mana...t dorg kata aku gedik lak..kan..kan..kan...dr pgkat gedik baik pgkat manja xder sakit hati...hahaha


nk wat camne..naluri dah cam ni...jgn dipersalahkan...tp aku bermanja bertempat...bkn sebarangan aku nk bermanja..so jgn salahkan naluri mmg mcm ni...cehhh manja sgt ke..nk gak tawu..ape2 pon bersyukut itu yg ALLAH jadikan....setiap org ade kelebihan dan kelemahan sendiri...jgn tidak merelakan ketetapan ALLAH sejak azali itu....BERSYUKUR.....

4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

hai budak manja..heheheheh

azwaazliza said...

hai cik lyndawawa juga...nama kite wawa same la...hik4

Fadzli Amir said...

Rasa tak salah kalau nak bermnja dgn org yang melahir dan membesarkan kita...org boleh kata apa yg diorang nak...mulut diorang yg punya...pedulik je....

azwaazliza said...

fadzli amir : betoi2...manja ngn mak abah sendiri bkn ngn org lain...kalo leh plaster mulut dorg kan best...hik5