yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, March 24, 2011

~TeRima KaSih~

entry terlewat sehari...kih3..sbbnya wifi wat hal sesaja...so pg ni baru la sempat nk update...dalam kesibukan kota cam ni masih ade insan sebaik insan di kampung.....yg prihatin terhadap kesusahan org lain....ni ni cite ni...hehe...semalam pas balik dari nilai amek lesen keta yg dah siap terus nk g kajang sbb nk g beli tiket balik kat roomate aku azra...so singgah ler dekat petronas sbb nk isi minyak..minyak yg hampir habis dah...rupanya2 tayar motor aku pancit...aduhhh...


bermulalah penceritaan......


dah tau pancit aku teruslah g pam sbb kot2 ade angin smpatlah smpai kedai nanti...pastu tanya abg yg keje kat petronas tu...dia kata dekat2 sini je...jalan la g cari....hampir merentasi 2 baris kedai masih tidak menjumpai bengkel moto....huhhhh penat aku tolak moto...dah tukar tiubless pon masih pecah..geram den.... nasib baiklah ade insan sebaik insan seperti insan di kampung yg tolong tukarkan... abg ni sorg tauke kedai hardware kat situ....die naik moto gtau kitorang yg kat sini xder kedai moto...ade kat tepi jalan kat traficc light tu..hampeh punya pekerja petronas...pastu abg tu bukak tayar moto aku n then dia bawa tayar aku g kedai yg jauh sikit tu....hampir 40 minit gak la membuang masa dr mula sorong smpailah dah siap tayar moto aku tu...huuhu...


trima kasih abg kedai  sbb tolong insan yg sedang kesusahan ni..huhuh..nasib baiklah ade dia..kalo x. xtahu la kan mcm mana...huhuh...akan ku ingat..akan ku kenang sampai bila2.... bayaran pon dia amek duit tiub tayar je xde upah2 lebih mcm yg tukar tayar yg lain tu...huaaaaa....tersangat terima kasih pada abg kedai tu yg tolong..masih ade insan sebaiknya di kesibukan kota raya ni...kota raya ke???lebih kurang la kan...huu

No comments: