yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Thursday, April 7, 2011

:: RinDu ::

assalamualaikum..ahlan wasahlan....hehhe...dah penat study warisan dan antikuiti..so buka blog jap nk wat entry baru...hehhe...study ler sgt kan..padahal byk main je...huhuh...sbnarnya time aku tgh stdy td tibe2 hanfon aku berbunyi dgn nada dering lagu "ku tetap menanti" nyanyian nikita willy..alaaa lagu kat blog aku ni...hehe...itu tndanya mesej masuk...rupanya si buah hati anto mesej kata dia dah nk balik tganu dah ni...t dah smpai sy bgtau awak yer...huhhhh tibe2 rasa sedih lak...cam kena tinggal....ape2 pon smgt study diteruskan jua..walopon hati libang libu juga la...huhuh...study masuk ngn xmasuk je rasanya...ehmmm hope die selamat je...itu je....

ok...ni berbalik sal topik entry ni....hehe..ats tu mukadimah je...xder lebih2 or kaitan ngn entry ni...saje wat gempaq sikit...sebenarnya aku rindu time sekolah dulu2...especially time  form 6 kat smk raja shahriman...memori kat situ sgt2 best...xleh lupe la ng dorang sume..walopon ade kwn yg kenal setahun setengah je...tp mmg rapat giler...maybe batch ktorang ade 27 org je kot....dalam byk2 batch, batch ktorg paling sedikit sekali....huhu...tu yg rapat tu...dorg mmg best...mmg best time form6...meh kite tgk video yg dibuat dah lama ni....jom kite tonton...dekat link ni video form6....

hah dah tgk kan...rindunye time ni.....mmg menggamit memori kan....

skrg sume dah bawa haluan masing2...sume dah smbung belajar jauh2...sume dah keje...sume wat hal masing2...cume yg dah kawen je x der lg...hahahha...ok mulekan penceritaan kisah setiap kawan2 aku ni.... dalam 27 orang yang ade dalam kelas tu seramai 5 orang smbung study kat USM Penang, 5 org kat UUM Sintok Kedah, 3 org kat UPSI Tanjung Malim, 2 org kat UITM Shah Alam, 1 org kat UNISEL dan yang terakhir 1  org kat UKM Bangi...sape lagi..aku la tu kat UKM ni...huaaaaaaaa...time dapat tawu kwn lain dpt usm ngn uum mcm aku terdampar sorang2 kat ukm tu....huaaa...tp kuatkan semangat time tu..jgn ikot kawan mak kata...aku redha sume tu n skrg aku bahagia kat ukm ni...bahagia ker???hehe..itulah dapat usm ari tu tolak xnak terima...sbbkan usm kan isi borang lain n aku tunggu UPU gak...n dapat lah UKM..aku tolak USM pon sbb kos aku dpt x best...aku x minat...

yg kwn aku kat UITM ngn UNISEL tu masuk second intake...hehe..lau x belah selatan ni aku sorang je la..tp pas dorg masuk dah ade geng dah...ok jumlah yg dpt melanjutkan pelajaran adalah seramai 17 orang dan 10 org lagi tidak dpt dikesan dimana...ape2 pon aku doakan korang sume berjaya lam hidup masing2 walo apepon yg korg wat....

wat cikgu2 gak...sy rindu kat sume2 cikgu yg didik saya...sbb mcm2 presure dpt tp presure tu la yg wt saya masuk u skrg ni..thanks a lot cikgu...akan ku ingat jasamu cikgu sekalian...

ni la kwn2 aku time form6


aku juga merindui kwn2 aku time form1 smpai form5...huhu...kemana mereka..hanya beberapa org shj yg dpt dikesan....tp ape2 pon aku doakan korang berjaya ek..walopon ramai kwn aku dah kawen n dah dpt anak dah pon...haha...aku masih belajar lg..x sudah pon belajar lg....korg dh dpt anak kan...hehe..ape2 pon hope korg succes n doakan aku gak yer....

tp yg paling aku rapat ngn kwn2 aku time kat smk dato idris time form4 ngn form5 la...hehe...sbb time tu aku jd budak baik sikit xder nakal2 sgt dah..sbb duk kelas 2..hehe..kalo x nakal lg la kot lau duk kelas belakang...hehhe...aku lak aktif pengakap kat sekolah...so rapat ngn budak2 pengakap n junior2 pengakap...so im very miss this moment...tambah2 time ade camping...so kite enjoy...ehmmm lihatlah kwn2 aku time form5 n time pengakap...mari kite terjah dan mengimbas kembali saat rindu bersama...

ni ler kengkawan aku time form4 n form5....tgk ade 7 org je popuan mlyu...lau x 5 org je tp time form5 2 org kembar masuk...so jd 7 org...2org popuan sblh kiri tu ngn dak cina tu kembar..
 ni time kokurikulum kat sekolah
 time jd penguji buli budak2 sekolah...hehe..tahun 2008 or 2009...aku pon lupe..
 with my junior...mude dia setahun je...heheh


 ni atas menara yg budak2 jaya wat...time aku lu pon ade gak wat menara ni tp lg tinggi dr ni...



No comments: