yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Friday, April 22, 2011

xperlu ape...

assalamualaikum sume2....sht2 ler hendaknye yer...hehe....lama x update ini blog kan...hehhe...ari ni is the tired day....smlm aku tido kui12.30...xde la lwt sgt kan...tu pon sbb mls nk stdy paper diplomatik ari ni...hehe..tido awl smlm n  bajet kunci jam kui5 nk bg awal..sekali kau amek...kul 6.30 pagi baru aku bgn..tp ngntok aku...tp xleh2...aku ade exam kul8.30 pagi...so kena bace ape yg ptot....

bermula la pnceritaannya....hahaha...kul8pg aku g DECTAR...uhhh tgk org sume study..aku nk study ape ni...ahh bace je la ape2 pon...hehhe...bace jela....pastu masuk exam...agak depan la tmpat duduk aku...hahha...tulis ape yg ptot pastu aku curi2 tgk solan...hik5...ketawa kecil aku kat lam dewan....x spot pon..tp aku bace yg tu...ALHAMDULILLAH.....doa mak abah tu....aku leh jawab walopon byk yg aku menggoreng....haha...tp xhangus la goreng tu....dah kuar dewan..muke senyum je...terasa puas dpt menjawabnya...heheh....lega2....pastu dah balik g makan kat canselori n then balik bilik nk antar maiza....pastu terus kuar g beli tiket kat maiza n nadia nk balik kg...hehhe...pastu balik bilik tido memanjang ler..smpai kui5.30 ptg tido..amek....

sume kawan2 aku dah balik ke bilik masing....duhhhh roomate aku pon balik....suke aku xla sorg2 aku mlm ni...heheh....ape2 pon best study ramai2..xde sunyi...n lg 1 lega sbb aku off tepon celcom aku...tenang je rasa....

No comments: