yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Saturday, April 30, 2011

~pengubat tension lps exam~

assalamualaikum sume2 yg bace entry kali ni....lama kan aku xupdate blog....sbb sbuk ngn exam..dah nk exam mesti lah study ka...study ke or studo je byk..hahha....saya mengakui sy byk studo....hahha....hehhe..maap yer terlebih suda..bkn aku nk tido tp katil aku ni menggoda aku je kejenya...asik2 panggil je suh tido..heheh... 

ari ni bersamaan 29 APRIL 2011...adalah...adalah...adalah....tarikh last exam aku...so mean last kertas aku jawab ari ni..kui 8.30pagi smpai kul 10 pagi...ALHAMDULILLAH...bersyukur sgt2 sbb last paper ni aku sgt2 leh jawab...sbbnya solan senang....hehhe...dengan sejujur hati dan seikhlas hati...mmg senang....tima kasih kat yg bantu aku study..heheh..dengan last paper yg begitu bersemangat utk menghabiskan exam detik 10 pagi itu...walaupun sebelum itu mmg malas...mlas..malas yg teramat sgt nk study sbbnya ramai kawan yg dah balik...jeles2...dorang dah balik...huuh...tp sabar sbb ade 5 org kwn aku yg masih x balik sbb exam sama ngn aku...hehhe..kalo sorang melalak, melaung dah kat ukm ni...hehhe...

berbekalkan senjata yg x seberapa akhirnya tamat perang dengan kesenyuman kerana sudah menang dalam perang tersebut...hah ape lagi...setelah 3 minggu bergelumang dgn tension ape lagi...mestilah ade pengubatnya kan...ubat nya adalah MERAYAU...hahha...sgt2 best walopun 2 org je yg merayau....aku ngn maiza..tp best...sbb ade cite lawak...hahha...

tawu merayau ke mana....mula2 ke kajang sbb nk cari speaker..dah lepas org solat jumaat ktorang gerak ke ALAMANDA lak...naik ape???? naik moto kapcai aku ler....itu je aset yg aku ade..hahhah...tp sblum kuar parking kat metro kajang tu ade pakcik tu tanya "berani yer dik bawa moto...pakcik xberani"...aku ngn konfiden menjawab.."berani je...ari tu balik ke perak naik moto...xder jem."hehhe..pastu aku belah lps kena advise ngn pakcik tu...hehhe..ade gak org seramah pakcik tu di kota raya ni..huhu




dah smpai alamanda...kitorang xtawu nk wat ape..g tgk cite ape je ade kat wayang...cite yg ade...kurang menarik..tp sbb nk bis kan masa kitorang tgk gak cite...tajuk cite tu "the roomate"...hahha...cite ni umur 18 tahun ke atas je leh tgk...sbb tajuk dia cam menarik je sbb aku ade roomate..hahha....dah kul 3petang ktorang lalu la nk masuk tibe2 adik jaga wayang tu tanya "boleh x buktikan yg sudah 18 tahun".... rasa cam nk marah pon ade...cam nk tergelak pon ade...cam pelik pon ade......pastu dgn rasa xserba salah kitorang tunjuklah ic kami...huhuhuhuhu....1st time g tgk wayang kena cek ic...hahhahhaha..sebelum ni xpenah pon...dia ingat aku budak2 ke...kau tu lg budak2 yer.....yg nk tergelak muka kami ni cam baby face ke....mybe faktor ketinggian yg x mengizinkan utk nmpak kami lebih matang...hahha..tp memang hampeh la...nasib baik xder pakwe hemsem kat situ...mybe sbb aku bawa maiza kot...dia kecik mcm dak sekolah....opppssss sowi yer cik adik kecik...hehhe...tp ape2 pon mmg lawak r... cite tu not bad la...kami layan je sbb nk ilang bosan...

maybe sbb cik maiza ni kecik tu sal budak tu x caya...hehehe..kami dah besau dik oiii....huhu

kelihatan kecik dirinya..hehe


dah pas bis wayang ape lg ktorang g merayau kat taman botani..sumpah...shantek amat tempat tu...mmg tenang la kalo lepak situ....lau joging pon best...tp kami hanya membuat aktiviti keistimewaan kami iaitu men'snap' picture...so jom layan jiwa ngn pic2 kami...

ni time lam panggung wayang...punya besau pnggung tu ade lam 15 org je..hehe
 ni lor den time lam wayang...
 at taman botani putrajaya....
 ala2 model tu cik mai kecik...heheh
 credit to mai sbb suke sgt pic ni....hehhe
 bertapa mencari ketenangan...ahhaha..nice view
 tgk ler sape yg amek pic ni..mesti r cantik kan...suke2...


 very like this pic coz......so nice n give me calm
 samo besau ngn pokok cik adik..mana x kena cek IC...hehhe



 merenung masa depan....yeke...x kot....rindu kat umah...n sedih nk tinggalkan 4 bulan...hahah...4 bulan la ptrjaya rindu aku gak..haha





p/s: tq kat maiza sbb g jenjalan sesama...memang best n penat..n belanja makan..kih5.....t g jalan2 lg ek...

7 comments:

Cik Sakura Izza said...

hoho...mmg la korg tak de keja..
tak pe2..release tension pas exem..
huhu

lara Hati said...

mksih jgak tuk cik wa....
fun, heppy, sonok, lucu sume ade...
thankzz tuk kwan susah n se6 mai.. love u

azwaazliza said...

zatie:heheh....jgn jeles k..ktowg g jalan2 release tnsion...ehh g enjoy sbb bis exam..ko tu exam!!jgn buka blog je...hehe

azwaazliza said...

mai:heheh....mmg best sgt2...sgt2 best...yg lawak kat wayang tu le...hehe...memang xlarat la..penat...

FilSaFaT said...

iyelah tu wa....tapi kelakanye kena cek ic.itu nasib baik ade ko..kalo nadya ngan maiza..tak tahu nak kate ape...hahahahahah...terus diaorg ingt budak sek rendah....heheheh

azwaazliza said...

filfasat: hahah...tawu xpe...xpenah2 g tgk wyg kene cek ic tp kali ni kena....rasanya lau maiza ngn nadia kompom sekali kad matrik dorg tunjuk...hahhah

oRkEd PuTiH said...

salam..wah bestnye dh abis exam...ak ada 4paper lg nie...huhu