yg indah itu kenangan dan yg pahit itu juga kenangan...

snow

selamat datang...enjoy my blog n follow k..pastu kumen2 la ek...jgn bace je...kumen gak..inilah cerita kehidupanku...onak duri kehidupan

Wednesday, April 6, 2011

semester nie...semester 4

wah dah sem 4 aku kan...hahha...agak senior rasanya....hahha...tp agaknya sem ni la yg plg aku mls skali rasanya...dish3...nah amek kau..rajin la sikit oi....1 April hingga 10 April 2011 adalah tarikh study week...STUDY WEEK...diulang kembali STUDY WEEK....tp study week dijadikan tempat utk cover tido ngn merayau...hahaha...mak maapkan org ek sbb enjoy lebih sem ni...heheheh..rajin la sikit...tp alamak 11 april aku dah start 1st paper....first paper adalah subjek major....wowww tp nape aku mls sgt ni.....huaaaa...bg la kerajinan kepadaku ini...


byk lg subjek x study ni....nape malas sgt ni..kasi petua sikit cm na nk bg rajin ni....hah meh tgk jadual exam aku sem ni...


11 april 2011(12 tgh ari) - sejarah maritim @ KETAMS
18 april 2011(8.30pg) - Pengantar falsafah @ KETAMS
19 april 2011(3.30 ptg)- warisan dan antikuiti malaysia @ DECTAR
22 april 2011(8.30pg) -sejarah hubungan diplomatik malaysia @ DECTAR
25 april 2011(8.30 pg) - metodologi penyelidikan @ DECTAR
27 april 2011(3.30 ptg) - pengurusan emosi @ DG
29 april 2011(8.30pg) -teori pendekatan kebudayaan dan kesenian @ KETAMS


huaaaa.....agak padat gak la....yg x tahn 18 ngn 19 tu.....xder gab pon..aduhh...ya ALLAH berilah kerajinan nk study ni....heheh...utk kwn2 yg lain gud luck utk final exam ni....n minta maaf andai selama ini ade buat salah n terkasar bahasa....minta maap sgt2....n aku doakan kejayaan kamu semua jugak...gud luck u all.... 

No comments: